tel. +30 2312201102

8+2 To Do List για τη Δημιουργία E-shop

Το ηλεκτρονικό κατάστημα, ή αλλιώς eshop, αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα για την επιχείρησή σας προς τον κόσμο του online εμπορίου. Ωστόσο, η επιτυχία ενός eshop δεν είναι αυτόματη και δεδομένη. Παρακάτω, θα εξετάσουμε τα βήματα και τα σημεία που πρέπει να προσέξετε κατά τη δημιουργία και λειτουργία του.

1. Καθορισμός Στόχου και Κοινού
Θα βαρεθείτε να το ακούτε, αλλά είναι το βήμα πριν από κάθε επιχειρηματική κίνηση!
Πριν ξεκινήσετε, καθορίστε ποιο είναι το κύριο κοινό και οι στόχοι σας, ώστε το περιεχόμενο του eshop και η στρατηγική σας να ευθυγραμμίζονται με αυτά.
Παράδειγμα, αν στοχεύετε σε ανθρώπους τρίτης ηλικίας καλό είναι η γραμματοσειρά να είναι μεγαλύτερη από την κλασική.

2. User-Friendly Σχεδίαση
Η ευκολία πλοήγησης είναι κλειδί για την επιτυχία σας, καθώς επηρεάζει κατά πολύ την απόφαση αγοράς. Και όπως λέμε στον κλάδο, αν το marketing φέρνει τον πελάτη στο eshop, ο σωστός σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός eshop ολοκληρώνει την παραγγελία!

3. Ασφάλεια Συναλλαγών
Χρησιμοποιήστε ασφαλείς πλατφόρμες πληρωμών και προστατεύστε τα προσωπικά δεδομένα των πελατών σας.
Ίσως το θεωρείτε δευτερεύον, αλλά η αίσθηση ασφάλειας για ένα καταναλωτή είναι πολύ ψηλά. Είναι βασικό, λοιπόν, να του παρέχουμε τη βεβαιότητα ότι δε θα χάσει τα χρήματά του με ένα ασφαλές σύστημα συναλλαγών και δεδομένων.

4. Mobile Responsiveness
Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι προσαρμοσμένος για φορητές συσκευές (κινητά, tablet). Οι πελάτες ψάχνουν και αγοράζουν κυρίως από κινητές συσκευές.

5. Συμπληρωματικό Περιεχόμενο
Δημιουργήστε περιεχόμενο που διευκολύνει τον πελάτη να πάρει απόφαση! Πολλές φορές θεωρούμε ότι η ποικιλία προϊόντων είναι πλεονέκτημα για την εταιρία μας, όμως πολλές φορές ο πελάτης δεν ξέρει ακριβώς τι θέλει ή δεν μπορεί να αποφασίσει. Γι αυτό το λόγο οδηγίες χρήσης, περιγραφές, συμβουλές και χρήσιμα άρθρα μπορούν να κάνουν το eshop σας πιο ελκυστικό για ένα πελάτη και την ολοκλήρωση των αγορών ταχύτερη.

6. Σύστημα Αξιολογήσεων
Επιτρέψτε στους πελάτες να αξιολογούν τα προϊόντα. Οι θετικές κριτικές μπορούν να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη και να παρακινήσουν νέους πελάτες να αγοράσουν, ενώ με τις αρνητικές θα καταλάβετε που χρειάζεται να δώσετε την προσοχή σας.

7. Αποτελεσματικός Μηχανισμός Αναζήτησης
Ένα ισχυρό σύστημα αναζήτησης βοηθά τους πελάτες να βρίσκουν γρήγορα τα προϊόντα που ψάχνουν. Δύσκολα ένας καταναλωτής θα γράψει ολόκληρο τον τίτλο ενός προϊόντος. Γιατί; Γιατί δεν ξέρει ακριβώς πως λέγεται, Γιατί βιάζεται, Γιατί σε άλλα καταστήματα γράφοντας μερικά γράμματα, του βγάζει από κάτω τα πιθανά προϊόντα ή κατηγορίες!
Και ναι σας αφορά αυτό, διότι ο πελάτης περιμένει να έχει την καλύτερη εμπειρία από το eshop σας.

8. Τρόπο Μεταφοράς και Πολιτική Επιστροφών/Αλλαγών
Αν εμπορεύεστε χειροπιαστό (εμπράγματο) προϊόν, χρειάζεται να έχετε υπολογίσει το πως θα σταλεί το προϊόν σας στον πελάτη, το εύρος τοποθεσιών που μπορείτε να καλύψετε και ποια η πολιτική σας σε περίπτωση επιστροφών, αλλαγών και ελαττωματικών προΪόντων.

Μέχρι εδώ οι συμβουλές αφορούν το σχεδιασμό και την υλοποίηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Από τη στιγμή που θα είναι έτοιμο χρειάζεται:

Στρατηγική Digital Marketing
Για να φέρετε κόσμο στο eshop σας, χρησιμοποιήστε τα Social Media και άλλα κανάλια, όπως το Email Marketing και το SEO για προώθηση και δημιουργήστε καμπάνιες και προσφορές για να ενεργοποιήσετε το κοινό σας. Όσο καλό και λειτουργικό eshop να έχετε, κάπως πρέπει να φέρετε τους πελάτες μέσα στο eshop σας

Ανάλυση και Βελτιστοποίηση
Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως Google Analytics για να παρακολουθείτε την απόδοση της ιστοσελίδας και να βελτιστοποιείτε τις στρατηγικές σας.

Με τη σωστή προετοιμασία και συντήρηση, το eshop σας μπορεί να γίνει ένα από τα κορυφαία προορισμούς για online αγορές στον κλάδο σας.

Θα χαρούμε να αναλύσουμε παραιτέρω τα παραπάνω θέματα μαζί σας και να λύσουμε τυχόν ερωτήματα, μπορείτε να μας βρείτε: 
📬 abs@absystems.gr
☎️ 2312-201102

You might be interested in …