tel. +30 2312201102

Digital Tools & Αυτοματισμοί που χρειάζεται μια επιχείρηση το 2023

Στον ραγδαία εξελισσόμενο κόσμο της τεχνολογίας, οι επιχειρήσεις χρειάζονται τα κατάλληλα εργαλεία για να λειτουργήσουν πιο αποδοτικά και να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Ακολουθεί μια λίστα με αυτοματισμούς και digital tools που μπορεί να ενισχύσουν την παραγωγικότητα, την αποτελεσματικότητα και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων στην Ελλάδα το 2023.

1. Συστήματα Συνεχούς Ενημέρωσης (CRM)
Τα CRM (Customer Relationship Management) εργαλεία (όπως το SaveBox CRM) είναι συστήματα που βοηθούν τις εταιρείες να διαχειρίζονται και να αναλύουν τις αλληλεπιδράσεις τους με τους πελάτες.

Που χρειάζονται και σε ποιους απευθύνονται: 

  • Βελτιώνουν τις πωλήσεις και τις σχέσεις με τους πελάτες της επιχείρησης
  • Βοηθούν στην ανάλυση των συνηθειών αγοράς και τη δημιουργία προσωποποιημένων προσφορών
  • Βοηθούν στην καλύτερη κατανόηση των πελατών
  • Δίνουν τη δυνατότητα εξατομικευμένης επικοινωνίας και στοχευμένων καμπανιών Marketing
  • Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάθε εταιρεία ανεξαρτήτως μεγέθους ή τομέα

2. Εργαλεία Διαχείρισης Έργων (Project Management Tools)
Εργαλεία όπως το Trello, το Asana ή εργαλεία που είναι ενσωματωμένα στο CRM της εταιρείας, μπορούν να βοηθήσουν στην οργάνωση και διαχείριση εργασιών.

Που χρειάζονται και σε ποιους απευθύνονται: 

  • Χρηστικό σε εταιρείες που απαιτείται συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων
  • Διευκολύνεται η οργάνωση τόσο των εργασιών της επιχείρησης συνολικά, όσο των επιμέρους τμημάτων και του εκάστοτε εργαζομένου ξεχωριστά
  • Δίνει τη δυνατότητα συντονισμού και παρακολούθησης των εργασιών απομακρυσμένα, χωρίς δηλαδή να απαιτείται απευθείας επικοινωνία (και άρα να σας διακόπτουν συνεχώς!)
  • Διασφαλίζει την ομαλή ροή των εργασιών και την εκπλήρωση των προθεσμιών
  • Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάθε εταιρεία ανεξαρτήτως μεγέθους ή τομέα

3. Συστήματα Τιμολόγησης και Λογιστικά Εργαλεία
Τα Συστήματα Τιμολόγησης και τα Λογιστικά Εργαλεία, είτε πρόκειται για πρόγραμμα τιμολόγησης (απλό ή ERP), είτε για ταμειακή μηχανή (απλή ή ψηφιακή), είναι απαραίτητα για πολλούς τομείς της επιχειρηματικότητας, καθώς βοηθούν στην αποτελεσματική διαχείριση των οικονομικών και της ροής των ταμειακών συναλλαγών.

4. Εργαλεία Ψηφιακού Marketing
Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, οι εταιρείες που αγνοούν τη δύναμη του ψηφιακού marketing βρίσκονται σε σαφή μειονεκτική θέση. Είναι δύσκολο να βρούμε εταιρείες που δεν θα επωφεληθούν από τα εργαλεία του ψηφιακού marketing.

Που χρειάζονται και σε ποιους απευθύνονται: 

  • Επίτευξη Ορατότητας: SEO εργαλεία βοηθούν τις εταιρείες να εμφανίζονται στις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων στη Google.
  • Κοινωνική Παρουσία: Τα εργαλεία διαχείρισης social media επιτρέπουν την αυτοματοποίηση και την ανάλυση των δραστηριοτήτων σε πλατφόρμες όπως Facebook, Instagram κ.α.
  • Ενημέρωση Πελατών: Τα εργαλεία email marketing επιτρέπουν τη δημιουργία καμπανιών, newsletters και άλλων δραστηριοτήτων που στοχεύουν στην επικοινωνία με τους πελάτες.
  • Αναλύσεις & Στατιστικά: Μέσω Google Analytics ή άλλων πλατφορμών, οι εταιρείες μπορούν να παρακολουθούν την επισκεψιμότητα, τη συμπεριφορά των χρηστών και άλλες σημαντικές μετρήσεις.
  • Διαφημίσεις: Τα εργαλεία όπως Google Ads ή Meta Ads Manager βοηθούν τις εταιρείες να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν ψηφιακές διαφημίσεις, ώστε να φέρουν νέους πελάτες στην επιχείρηση και να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα του brand τους.

5. Εργαλεία Αυτοματοποίησης Επικοινωνίας
Εργαλεία αυτοματοποίησης επικοινωνίας στην απλούστερη μορφή τους είναι η διαχείριση κλήσεων μέσω ενός τηλεφωνικού κέντρου και η αποστολή email μαζικών μεν, προσωποποιημένων δε.

Που χρειάζονται και σε ποιους απευθύνονται: 

  • Εξοικονόμηση Χρόνου: Οι εταιρείες μπορούν να αποστείλουν αυτόματα ειδοποιήσεις, χωρίς να χρειάζεται η συνεχής εποπτεία από το προσωπικό.
  • Εξατομίκευση Επικοινωνίας: Η αυτοματοποίηση επιτρέπει την παροχή προσωποποιημένου περιεχομένου και μηνυμάτων βάσει της συμπεριφοράς και των προτιμήσεων του χρήστη.(Υπενθυμίσεις για καλάθια αγορών, νέα της επιχείρησης, νέα προϊόντα προτίμησης κ.ά)

Η τεχνολογία προσφέρει στις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις τα εργαλεία που χρειάζονται για να αναπτυχθούν και να προσαρμοστούν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς.

You might be interested in …