tel. +30 2312201102

📊 Φτάνει πια με το excel! [Πως να βγάλεις άκρη με τα δεδομένα των πελατών σου!]

Φτάνει με τα excel και πόσο μάλλον με το τεφτέρι!
Ορίστε, το είπα.

Καλό, χρυσό το excel μεν και φυσικά δεν θα το αφήσεις εντελώς, αλλά στο κομμάτι της διαχείρισης της σχέσης σου με τους πελάτες και των κινήσεων που θα κάνεις για να τους προσεγγίσεις, επαναστοχεύσεις, βρεις και τα λοιπά, θέλει ένα βήμα παραπάνω!

Φυσικά, υπάρχουν και αυτοί οι άνθρωποι που βλέπουν ένα πίνακα γεμάτο νούμερα και δεδομένα και μπορούν να βγάλουν  ένα σωρό χρήσιμα συμπεράσματα και διαγράμματα, ώστε να δουν τι αξίζει να κάνουν για να προσεγγίσουν το κοινό τους και να έχουν ανάπτυξη και πωλήσεις.

Ας μη γελιώμαστε όμως, εγώ, εσύ και ο μέσος άνθρωπος στο επιχειρείν δεν βλέπει κατεβατά με δεδομένα και λέει, “αα ωραία, ας τα αναλύσω” ή “αα ωραία ας κάνω την τάδε διαφήμιση με στόχο την τάδε κατηγορία πελάτη”.
Το πιθανότερο είναι να σε πιάσει πονοκέφαλος και να πάρεις κανένα παυσίπονο!  

Τι κάνει, λοιπόν, ένας/μια επιχειρηματίας, που δεν έχει το χρόνο να ασχοληθεί εκτενώς με τα δεδομένα των πελατών του; 

1η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:
Ο γνωστός τύπος επιχειρηματία: “Αν δεν τα καταγράψεις, δε χρειαζεται να τα αναλυσεις
Βολικό και καθησυχαστικό ακούγεται, αλλά σε αυτή την περίπτωση ΧΑΝΕΙΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ. Ήρεμα το λέω.
Οι περισσότεροι επαγγελματίες αυτής της κατηγορίας γράφουν κάποια από τα δεδομένα ή πιστεύουν ότι θα τα θυμούνται.

Γιατί χάνεις πελάτες και ευκαιρίες πώλησης;
– Γιατί είναι ευκολότερο να ξαναφέρεις ένα πελάτη, παρά να βρεις καινούριο!
– Γιατί μέσα από όλες αυτές τις φαινομενικά ασήμαντες πληροφορίες των πελατών σου, εμφανίζονται οι ευκαιρίες, μέσα από τη δημιουργικότητα και την εμπειρία σου.

2η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:
Προσλαμβάνουν ή συνεργάζονται με αναλυτή δεδομένων.

3η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:
Υπάρχουν και αυτοί που έχουν καταλάβει πια ότι τα εργαλεία κάνουν τη ζωή μας εύκολη, έχουν εγκαταστήσει το SaveBox CRM και καταχωρούν τα δεδομένα των πελατών τους.

Τί κάνει το SaveBox CRM; 
Το βασικότερο; Όλες οι πληροφορίες για όλους τους πελάτες, σε ένα σημείο, συγκεντρωμένα και οργανωμένα. 
– Δημιουργεί αναφορές και κατανοητά διαγράμματα που βοηθούν στη λήψη αποφάσεων της εταιρίας
– Σε βοηθά να βρεις εύκολα ομοιότητες και καταλαβαίνεις τις “κατηγορίες” πελατών σου (τις persones)

Με αυτό τον τρόπο η λήψη αποφάσεων γίνεται πολύ ευκολότερη! Και βασίζεται σε ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ούτε στην “αίσθηση”, ούτε στην τύχη.

Για να μην αφήνεις το μέλλον της επιχείρησής σου στην τύχη, κάλεσε την Advanced Business Systems  ▶️ ΕΔΩ ◀️ για την εφαρμογή του SaveBox CRM στην επιχείρησή σου!

You might be interested in …