Αν είσαι μικρός ή μικρομεσαίος επιχειρηματίας και αναρωτιέσαι πού να επενδύσεις τη διαφήμισή σου, στα Social Media ή στη Google;;
Η μεγαλύτερη διαφορά είναι το ΕΙΔΟΣ του κοινού που θα δει την μία και την άλλη διαφήμιση!
🔹 Στα Social Media το κοινό δεν έχει σκοπό, δεν έχει αποφασίσει ότι θέλει να αγοράσει κάτι, αλλά βλέπει βίντεο, φωτογραφίες και κείμενα από φίλους ή αντικείμενα που το ενδιαφέρουν και μέσα σε αυτή τη χαλαρή διαδικασία περνάει και η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ σου από μπροστά!
Αναλόγως τι δείχνει η διαφήμιση, ανάλογα το μήνυμα που εκπέμπεται στο χρήστη και ανάλογα την κατάσταση που βρίσκεται ο χρήστης εκείνη την ώρα, μπορεί να του μείνει το λογότυπο σου, μια εικόνα, μια φράση, ίσως γελάσει, ίσως σκεφτεί ότι θα ήθελε κάτι τέτοιο και προσπεράσει, ίσως πατήσει ένα follow και βγει από τη σελίδα σου, ίσως ρίξει και μια ματιά στα προϊόντα, ίσως δει που βρίσκεστε και ποιοι είστε, ίσως αποθηκεύσει ένα προϊόν, ίσως μπει να αγοράσει και το ξανασκεφτεί, ίσως και να αγοράσει.
Ξέρω, ξέρω κουραστήκες γιατί θέλεις μόνο το τελευταίο που είπα, την ΠΩΛΗΣΗ!
Αλλά καλό είναι στην επιχείρησή μας, να μην κλείνουμε τα μάτια στην πραγματικότητα.
Και εσύ άλλωστε το ίδιο δεν κάνεις όταν μπαίνεις στα δικά σου social media; Ή αγοράζεις ότι δεις σε κάθε διαφήμιση που περνά από μπροστά σου; Όχι φυσικά! Γιατί να το κάνουν οι υπόλοιποι;
Και τώρα σε βλέπω να έχεις ρίξει όλες σου τις ελπίδες στα Google Ads, για πάμε:
🔹 Στα Google Ads το κοινό είναι σε άλλο σημείο στο Marketing Funnel που λέμε. Δηλαδή είναι πιο έτοιμοι να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, καθώς έχουν μπει στη δράση! Έχουν ανοίξει το Google και ήδη πληκτρολογούν!!
Εκεί το παιχνίδι παίζεται αλλού. Στα keywords που στόχευσες στη διαφήμισή σου, στη θέση που θα βγει στην αναζήτηση και στο πόσο καλή είναι η ιστοσελίδα σου.
ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΩ ΛΟΙΠΟΝ;
Σωστή η ερώτηση και η απάντησή μας θα είναι όπως σε κάθε επιχειρηματική απόφαση:
“Αναλόγως που στοχεύεις!!!”
Θέλεις να σε δει ο κόσμος; Να καταλάβει ποιοι είστε και τί κάνετε καλά; Εκεί είσαι Social Media Ads
Το προϊόν ή η υπηρεσία σου είναι κάτι που δεν το χρειάζεται απαραιτήτως το κοινό και δεν ανήκει στην γκάμα προϊόντων που θα έψαχνε στο google; Κι εδώ είσαι Social Media Ads
Απευθύνεσαι σε πολύ συγκεκριμένο (niche) κοινό και θες να κάνεις πιο λεπτομερή τη στόχευσή σου; Ξανά Social Media Ads!
Από την άλλη, το προϊόν ή η υπηρεσία σου είναι κάτι που είναι απαραίτητο ή το αναζητά συχνά η αγορά;
Τότε τα Google Ads είναι ωραιότατη επιλογή.
Θες να συζητήσουμε περαιτέρω τί είναι καλύτερο για την επιχείρησή σου, ανάλογα με το budget που διαθέτεις μηνιαίως και τον κλάδο στον οποίο ανήκεις;
Κλείσε σήμερα μία Δωρεάν Συνάντηση 45 λεπτών με την Advanced Business Systems και κάνε το βήμα προς την επιτυχία.